Παιδαγωγική επιστήμη : βασική θεματική /
Κρίβας, Σπύρος Α.
Παιδαγωγική επιστήμη : βασική θεματική / Σπύρου Α. Κρίβα. - 3η έκδ. βελτ. και επηυξ. - Αθήνα : Gutenberg, 2007. - 307 σ. ; 24 εκ. - Παιδαγωγική σειρά . - Παιδαγωγική σειρά (Gutenberg) .
Βιβλιογραφία: σ. 289-307.
Το βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγής σε βασικά θέματα της παιδαγωγικής ως αυτόνομης επιστήμης, όπως αυτή αναπτύχθηκε διαχρονικά. Η θεματική, την οποία διαλαμβάνει η παρούσα εργασία, επιστημολογικά κατατάσσεται στο χώρο της Συστηματικής Παιδαγωγικής, που αποτελεί έναν κλάδο της Θεωρητικής Παιδαγωγικής. Η κλάδος αυτός ασχολείται με την εξέλιξη της παιδαγωγικής από το επίπεδο των φολκλορικών παιδαγωγικών δοξασιών σ' εκείνο της διαμόρφωσης παιδαγωγικών επιστημονικών θεωριών. Η παιδαγωγική, εφόσον έχει την αυτοαντίληψη της επιστήμης, θα πρέπει να είναι συστηματική. Αυτό δεν σημαίνει την αναζήτηση ενός αναμφισβήτητου και διαχρονικά ισχύοντος συστήματος παιδαγωγικής αλλά τη διακρίβωση της συστηματικότητας της Παιδαγωγικής - τη σχέση της, οπωσδήποτε, με την πράξη και τα σύγχρονα προβλήματα.
960-01-0595-2
Εκπαίδευση--Φιλοσοφία
Εκπαίδευση --Σκοποί και στόχοι
Εκπαίδευση--Ιστορία--20ος αι.
Παιδαγωγική
370.1
Παιδαγωγική επιστήμη : βασική θεματική / Σπύρου Α. Κρίβα. - 3η έκδ. βελτ. και επηυξ. - Αθήνα : Gutenberg, 2007. - 307 σ. ; 24 εκ. - Παιδαγωγική σειρά . - Παιδαγωγική σειρά (Gutenberg) .
Βιβλιογραφία: σ. 289-307.
Το βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγής σε βασικά θέματα της παιδαγωγικής ως αυτόνομης επιστήμης, όπως αυτή αναπτύχθηκε διαχρονικά. Η θεματική, την οποία διαλαμβάνει η παρούσα εργασία, επιστημολογικά κατατάσσεται στο χώρο της Συστηματικής Παιδαγωγικής, που αποτελεί έναν κλάδο της Θεωρητικής Παιδαγωγικής. Η κλάδος αυτός ασχολείται με την εξέλιξη της παιδαγωγικής από το επίπεδο των φολκλορικών παιδαγωγικών δοξασιών σ' εκείνο της διαμόρφωσης παιδαγωγικών επιστημονικών θεωριών. Η παιδαγωγική, εφόσον έχει την αυτοαντίληψη της επιστήμης, θα πρέπει να είναι συστηματική. Αυτό δεν σημαίνει την αναζήτηση ενός αναμφισβήτητου και διαχρονικά ισχύοντος συστήματος παιδαγωγικής αλλά τη διακρίβωση της συστηματικότητας της Παιδαγωγικής - τη σχέση της, οπωσδήποτε, με την πράξη και τα σύγχρονα προβλήματα.
960-01-0595-2
Εκπαίδευση--Φιλοσοφία
Εκπαίδευση --Σκοποί και στόχοι
Εκπαίδευση--Ιστορία--20ος αι.
Παιδαγωγική
370.1