MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03395nam a22003017a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 10631 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20200427104847.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||er|||| 00| 0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200427t2016 gr ||||e |||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-618-03-0465-7 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
371.7 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
19402 |
Personal name |
Σιδέρης, Νίκος, |
Dates associated with a name |
1952- |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Bullying και όμως νικιέται! : |
Remainder of title |
μια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους / |
Statement of responsibility, etc |
Νίκος Σιδέρης, Δήμητρα Γιαννακοπούλου, Παύλος Χαραμής. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
Μεταίχμιο, |
Date of publication, distribution, etc |
2016. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
251 σ. : |
Other physical details |
εικ. ; |
Dimensions |
21 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc |
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Ανασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. Άρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα:<br/><br/>1.Επισκόπηση της βιβλιογραφίας<br/>2.Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο<br/>3.Μηχανισμοί του bullying<br/>4.Για μια νέα στρατηγική καταπολέμησης του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο).<br/><br/>Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ’ όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως "ψευτονταηλίκι".<br/><br/>Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίηση του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
19982 |
Topical term or geographic name as entry element |
Βία στα σχολεία |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13140 |
Topical term or geographic name as entry element |
Σχολικός εκφοβισμός |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
19983 |
Personal name |
Γιαννακοπούλου, Δήμητρα |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
19984 |
Personal name |
Χαραμής, Παύλος |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Βιβλίο |