Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία : (Record no. 10754)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 03400nam a22002777a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field PLP - 10754
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field PLP
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20200609084315.0
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field a||||er|||| 00| 0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 200609t2010 gr ||||e |||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 960-630-916-9
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency PLP
Language of cataloging gre
Transcribing agency PLP
Modifying agency PLP
Description conventions aacr
041 0# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title gre
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 371.91
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 20326
Personal name Στάθης, Φώτιος Χρ.
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία :
Remainder of title πρακτικοί τρόποι αντιμετώπισης /
Statement of responsibility, etc Φώτιος Χρ. Στάθης.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 2η έκδ.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc χ.ο.,
Date of publication, distribution, etc 2010.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 287 σ. ;
Dimensions 24 εκ.
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc Οι μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να διαχωριστούν από τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες αναφέρονται σε σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, που για να ξεπεραστούν ή τουλάχιστον να μειωθούν, χρειάζονται την παρέμβαση "ειδικών" και όχι μόνο του δασκάλου της τάξης.<br/>Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν κυρίως προβλήματα στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στη γραφή και στα μαθηματικά. Και τούτο διότι κάθε λέξη, χρειάζεται αποκωδικοποίηση, όταν συνδεθεί με τους ήχους των συμβόλων αυτών. Θα πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί να προσαρμόζουμε ανάλογα τη μέθοδο διδασκαλίας μας σύμφωνα με τον τύπο του παιδιού. Πολλές φορές θα πρέπει να συνδυάζουμε την οπτική και ακουστική μέθοδο με την αφή, γιατί πολλά παιδιά μαθαίνουν πιο εύκολα ως μεικτοί τύποι αντίληψης.<br/>Τα παιδιά αυτά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται είτε μέσα στην τάξη τους με εξατομικευμένη διδασκαλία είτε με ενισχυτική διδασκαλία που παρέχεται κατά κύριο λόγο από το δάσκαλο της τάξης και κατά δεύτερο λόγο από άλλο δάσκαλο του σχολείου. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει αυτά να πηγαίνουν στα τμήματα ένταξης, τα οποία δέχονται μόνο παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.<br/>Η ενισχυτική διδασκαλία γεννά ελπίδες ότι θα πετύχει τους στόχους της, αν βέβαια γίνει μεθοδικός προγραμματισμός. Ίσως αποδειχτεί ο καλύτερος τρόπος ένταξης των παιδιών στην τάξη τους, αν οργανωθεί σε σωστές βάσεις.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 16743
Topical term or geographic name as entry element Δυσλεξία
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 20327
Topical term or geographic name as entry element Δυσλεκτικά παιδιά
General subdivision Εκπαίδευση
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 20013
Topical term or geographic name as entry element Μάθηση, Δυσκολίες της
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Βιβλίο
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου 09/06/2020 3 1 371.9144 ΣΤΑ 12231 03/04/2024 20/03/2024 1 09/06/2020 Βιβλίο