MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03400nam a22002777a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 10754 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20200609084315.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||er|||| 00| 0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
200609t2010 gr ||||e |||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
960-630-916-9 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
371.91 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
20326 |
Personal name |
Στάθης, Φώτιος Χρ. |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία : |
Remainder of title |
πρακτικοί τρόποι αντιμετώπισης / |
Statement of responsibility, etc |
Φώτιος Χρ. Στάθης. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
2η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
χ.ο., |
Date of publication, distribution, etc |
2010. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
287 σ. ; |
Dimensions |
24 εκ. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Οι μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να διαχωριστούν από τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες αναφέρονται σε σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, που για να ξεπεραστούν ή τουλάχιστον να μειωθούν, χρειάζονται την παρέμβαση "ειδικών" και όχι μόνο του δασκάλου της τάξης.<br/>Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν κυρίως προβλήματα στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στη γραφή και στα μαθηματικά. Και τούτο διότι κάθε λέξη, χρειάζεται αποκωδικοποίηση, όταν συνδεθεί με τους ήχους των συμβόλων αυτών. Θα πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί να προσαρμόζουμε ανάλογα τη μέθοδο διδασκαλίας μας σύμφωνα με τον τύπο του παιδιού. Πολλές φορές θα πρέπει να συνδυάζουμε την οπτική και ακουστική μέθοδο με την αφή, γιατί πολλά παιδιά μαθαίνουν πιο εύκολα ως μεικτοί τύποι αντίληψης.<br/>Τα παιδιά αυτά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται είτε μέσα στην τάξη τους με εξατομικευμένη διδασκαλία είτε με ενισχυτική διδασκαλία που παρέχεται κατά κύριο λόγο από το δάσκαλο της τάξης και κατά δεύτερο λόγο από άλλο δάσκαλο του σχολείου. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει αυτά να πηγαίνουν στα τμήματα ένταξης, τα οποία δέχονται μόνο παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.<br/>Η ενισχυτική διδασκαλία γεννά ελπίδες ότι θα πετύχει τους στόχους της, αν βέβαια γίνει μεθοδικός προγραμματισμός. Ίσως αποδειχτεί ο καλύτερος τρόπος ένταξης των παιδιών στην τάξη τους, αν οργανωθεί σε σωστές βάσεις. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16743 |
Topical term or geographic name as entry element |
Δυσλεξία |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
20327 |
Topical term or geographic name as entry element |
Δυσλεκτικά παιδιά |
General subdivision |
Εκπαίδευση |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
20013 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μάθηση, Δυσκολίες της |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Βιβλίο |