MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
02468nam a22003017a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 13354 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20211209101304.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||cr|||| 00| 0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
211209t2016 gr ||||c |||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-618-03-0341-4 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 1# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
Language code of original and/or intermediate translations of text |
eng |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
152.4 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
22952 |
Personal name |
Potter, Molly |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Πώς αισθάνεσαι σήμερα; : |
Remainder of title |
μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου / |
Statement of responsibility, etc |
κείμενα Μόλι Πότερ ; εικονογράφηση Σάρα Τζένινγκς ; μετάφραση Μάρω Ταυρή. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
Μεταίχμιο, |
Date of publication, distribution, etc |
2016. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
31 σ. : |
Other physical details |
εγχρ. εικ. ; |
Dimensions |
25 εκ. |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Τίτλος πρωτοτύπου: How are you feeling today? |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Τα παιδιά βιώνουν έντονα συναισθήματα και δεν μπορούν πάντα να τα διαχειριστούν σωστά. Κάθε γονιός ξέρει πώς είναι να αντιμετωπίζεις ένα παιδί θυμωμένο, πληγωμένο ή σε μεγάλη υπερένταση.<br/>Γραμμένο για να διαβάζεται μαζί από μικρούς και μεγάλους, το βιβλίο αυτό προσφέρει πολλές ιδέες και εργαλεία που θα βοηθήσουν το παιδί σας στην κατανόηση και διαχείριση των συναισθημάτων του.<br/>Ιδανικό εργαλείο για να ανοίξετε συζήτηση με το παιδί για συναισθήματα.<br/>Βοηθάει το παιδί να αναγνωρίσει και να επεξεργαστεί τα συναισθήματά του.<br/>Καταπιάνεται τόσο με τα θετικά όσο και με τα αρνητικά συναισθήματα.<br/>Περιλαμβάνει οδηγό για τους ενήλικες, όπου αναπτύσσεται η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13442 |
Topical term or geographic name as entry element |
Συναισθήματα |
General subdivision |
Βιβλία για παιδιά |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
22953 |
Topical term or geographic name as entry element |
Συναισθήματα στα παιδιά |
General subdivision |
Βιβλία για παιδιά |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
22954 |
Personal name |
Jennings, Sarah |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
10111 |
Personal name |
Ταυρή, Μάρω |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Βιβλία γνώσεων και διδακτικά βιβλία για παιδιά |