Πώς αισθάνεσαι σήμερα; : (Record no. 13354)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 02468nam a22003017a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field PLP - 13354
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field PLP
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20211209101304.0
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field a||||cr|||| 00| 0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 211209t2016 gr ||||c |||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-618-03-0341-4
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency PLP
Language of cataloging gre
Transcribing agency PLP
Modifying agency PLP
Description conventions aacr
041 1# - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title gre
Language code of original and/or intermediate translations of text eng
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 152.4
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 22952
Personal name Potter, Molly
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Πώς αισθάνεσαι σήμερα; :
Remainder of title μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα συναισθήματα μου /
Statement of responsibility, etc κείμενα Μόλι Πότερ ; εικονογράφηση Σάρα Τζένινγκς ; μετάφραση Μάρω Ταυρή.
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1η έκδ.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc Μεταίχμιο,
Date of publication, distribution, etc 2016.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 31 σ. :
Other physical details εγχρ. εικ. ;
Dimensions 25 εκ.
500 ## - GENERAL NOTE
General note Τίτλος πρωτοτύπου: How are you feeling today?
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc Τα παιδιά βιώνουν έντονα συναισθήματα και δεν μπορούν πάντα να τα διαχειριστούν σωστά. Κάθε γονιός ξέρει πώς είναι να αντιμετωπίζεις ένα παιδί θυμωμένο, πληγωμένο ή σε μεγάλη υπερένταση.<br/>Γραμμένο για να διαβάζεται μαζί από μικρούς και μεγάλους, το βιβλίο αυτό προσφέρει πολλές ιδέες και εργαλεία που θα βοηθήσουν το παιδί σας στην κατανόηση και διαχείριση των συναισθημάτων του.<br/>Ιδανικό εργαλείο για να ανοίξετε συζήτηση με το παιδί για συναισθήματα.<br/>Βοηθάει το παιδί να αναγνωρίσει και να επεξεργαστεί τα συναισθήματά του.<br/>Καταπιάνεται τόσο με τα θετικά όσο και με τα αρνητικά συναισθήματα.<br/>Περιλαμβάνει οδηγό για τους ενήλικες, όπου αναπτύσσεται η έννοια της συναισθηματικής νοημοσύνης.
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 13442
Topical term or geographic name as entry element Συναισθήματα
General subdivision Βιβλία για παιδιά
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 22953
Topical term or geographic name as entry element Συναισθήματα στα παιδιά
General subdivision Βιβλία για παιδιά
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 22954
Personal name Jennings, Sarah
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 10111
Personal name Ταυρή, Μάρω
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type Βιβλία γνώσεων και διδακτικά βιβλία για παιδιά
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date checked out Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου 09/12/2021 7 2 152.4 POT 14733 10/06/2024 04/06/2024 1 09/12/2021 Βιβλία γνώσεων και διδακτικά βιβλία για παιδιά