MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
05931nam a22003257a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 15616 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20241115032314.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||er|||| 00| 1a |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
241115t2017 gr ||||e |||| 00| 1 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-960-16-7601-2 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
889.3 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
554 |
Personal name |
Χωμενίδης, Χρήστος Αλ., |
Dates associated with a name |
1966- |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Όσο πιο πολύ με έδερνε, τόσο πιο δυνατά του τραγουδούσα : |
Remainder of title |
συλλογική αυτοβιογραφία / |
Statement of responsibility, etc |
Χ. Α. Χωμενίδης |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
2η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
Πατάκης, |
Date of publication, distribution, etc |
2017. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
573 σ. ; |
Dimensions |
21 εκ. |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Πεζογραφία ; |
Volume number/sequential designation |
419 |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Τα κείμενα του βιβλίου δημοσιεύθηκαν σε μια πρώτη μορφή σε εφημερίδες, περιοδικά και διαδικτυακούς τόπους από το 2009 έως το 2017. Ξανακοιτάζοντά τα, διαπίστωσα ότι συγκροτούν μια ενότητα που παλινδρομεί μεταξύ μυθοπλασίας και καταγραφής της πραγματικότητας και αποδίδει ανθρώπους, γεγονότα και τοπία. Δείτε το παρόν βιβλίο ως μια απόπειρα συλλογικής αυτοβιογραφίας.<br/><br/>(από το Σημείωμα του συγγραφέα) |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
"... Το ελληνικό καλοκαίρι µού φαινόταν ανέκαθεν ο µοναδικός ακατάλυτος νόµος µας. Η άσπρη µας πέτρα ξέξασπρη που φωτίζει τον κόσµο και καταργεί τους λεκέδες του.<br/>Η διαφανής σαυρούλα που σκαρφαλώνει στο περβάζι. Οι ρόδες των ποδηλάτων που µισοβυθίζονται στην άµµο. Οι αφίσες που προαναγγέλλουν το πανηγύρι του Αγίου Παντελεήµονος και του Σωτήρα. Δηµοτικολαϊκάσυγκροτήµατα πάνω σε πρόχειρα στηµέναικριώµατα στην πλατεία, αρνιά και γουρουνοπούλες που σουβλίζονται απ’ το πρωί, ο παπάς της ενορίας κερνάει το πιο καλό κοψίδι στον εξάδελφό του απ’ την Αστόρια. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τα βογκητά των ζευγαριών που κάνουν έρωτα πίσω από τα µισόκλειστα παντζούρια. Είναι η οθόνη του υπαίθριου σινεµά που θροΐζει σε ένα µελτεµάκι. Είναι τα θηριώδη σουτιέν και βρακιά της γιαγιάς που -κρεµασµένα από τα µανταλάκια- ρίχνουν σκιές προϊστορικών τεράτων στον απέναντι τοίχο. Στο ελληνικό καλοκαίρι, το µόνο που µπορείς να σφάξεις είναι ένα καρπούζι.<br/>Εάν έγραφα µια ελληνική κωµωδία, θα έβαζα κάποιον φανατικό ιδεολόγο -αδιάφορο ποιανής ιδεολογίας- να επιχειρεί να εκφωνήσει λόγο σε παραλία. Ένας αέρας κυκλαδίτικος να καλύπτει τη φωνή του και να του παίρνει τα χαρτιά, ένα κύµα να τον µουσκεύει, ένα µισόγυµνοκορµί να τον ανταγωνίζεται θρασύτατα. Θα τον έβαζα να µουλαρώνει και να τελειώνει τον λόγο του µε τη φράση: "Θα Ξαναγυρίσουµε και θα Τρέµει η Γης!". Κι έπειτα ένα σµήνος γλάρων -σαν χορωδία αγγέλων ή τραγοπόδαρων σατύρων- να τον ειρωνεύεται γαβγίζοντας.<br/>Διαβάζω ελληνική µυθολογία. Κανείς απ’ τους θεούς ή από τις µοίρες δεν προαναγγέλλει πουθενά τη συντέλεια του κόσµου. Δεν απειλεί πως οι άνθρωποι θα κριθούν κατά τα έργα και τις αµαρτίες τους. Δεν προφητεύει µια Δευτέρα Παρουσία. Ποια Δευτέρα Παρουσία; Αφού όλα και όλοι είναι ήδη, νυν και αεί, εδώ. Και η γη δεν τρέµει παρά από τους οργασµούς µας. Κι απ’ τις ωδίνες των τοκετών µας.<br/>Το ελληνικό καλοκαίρι περιέχει τα πάντα. Δίνει λογαριασµό µονάχα στον εαυτό του".<br/><br/>Μέσα από κείµενα µικρότερα και µεγαλύτερα, επίκαιρα αλλά όχι επικαιρικά, που σκιαγραφούν όψεις της πραγµατικότητας ή απογειώνονται προς τη µυθοπλασία, µε θρύψαλα, αναµµένα κάρβουνα και βότσαλα, ο Χρήστος Χωµενίδης αποπειράται µία πρώτη αυτοβιογραφία. Όχι δική του. Όλων µας. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
3512 |
Topical term or geographic name as entry element |
Ελληνική λογοτεχνία |
Form subdivision |
Μυθιστόρημα |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
14145 |
Topical term or geographic name as entry element |
Αυτοβιογραφίες |
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
9 (RLIN) |
16268 |
Uniform title |
Σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία (Πατάκης) |
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
9 (RLIN) |
16269 |
Uniform title |
Πεζογραφία (Πατάκης) |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Λογοτεχνία |