Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία : (Record no. 7155)

MARC details
000 -LEADER
fixed length control field 03253nam a22002537a 4500
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20150525091348.0
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field a|||||r|||| 00| 0
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION
fixed length control field ta
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150525t2006 gr ||||| |||| 00| 0 gre d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
International Standard Book Number 978-960-455-046-3
041 ## - LANGUAGE CODE
Language code of text/sound track or separate title gre
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 371.33 ΣΟΛ
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 13283
Personal name Σολομωνίδου, Χριστίνα
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Νέες τάσεις στην εκπαιδευτική τεχνολογία :
Remainder of title εποικοδομητισμός και σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης /
Statement of responsibility, etc Χριστίνα Σολομωνίδου
250 ## - EDITION STATEMENT
Edition statement 1η έκδ.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc Αθήνα :
Name of publisher, distributor, etc Μεταίχμιο,
Date of publication, distribution, etc 2006
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent xii, 279 σ. :
Other physical details εικ. ;
Dimensions 24 εκ.
440 #0 - SERIES STATEMENT/ADDED ENTRY--TITLE
9 (RLIN) 13284
Title (Επιστήμες της Αγωγής.
Name of part/section of a work Εκπαιδευτική Τεχνολογία)
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Βιβλιογραφία: σ. 255-279
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc Η εκπαιδευτική τεχνολογία αποτελεί σταυροδρόμι όπου συναντώνται εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, των θεωριών μάθησης, της διδακτικής μεθοδολογίας και του εκπαιδευτικού σχεδιασμού συστημάτων και εργαλείων, καθένα από τα οποία φέρει το ίχνος της θεωρίας μάθησης που το δημιούργησε.<br/><br/>Στο βιβλίο αυτό αναλύονται τα νέα δεδομένα που αφορούν την εφαρμογή των γνωστικών θεωριών μάθησης και ειδικότερα του εποικοδομητισμού στη σχεδίαση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων που αξιοποιούν τις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ). Με επίκεντρο τους/τις μαθητές/-τριες και τις ιδέες, αντιλήψεις και γνωστικές τους δυσκολίες, ο εποικοδομητισμός επηρεάζει καθοριστικά τη σχεδίαση περιβαλλόντων μάθησης. Παρουσιάζονται δεδομένα από τη διεθνή και την ελληνική βιβλιογραφία και αναλύονται ενδεικτικά παραδείγματα εκπαιδευτικού λογισμικού που αποτελούν καινοτομικά για την εποχή τους περιβάλλοντα μάθησης.<br/><br/>Σήμερα που ο υπολογιστής και το διαδίκτυο διεκδικούν μια όλο και πιο δυναμική παρουσία στην εκπαίδευση, το βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου προβληματισμού σχετικά με την εποικοδομητική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη και να προσφέρει απαντήσεις σε μια σειρά από ερωτήματα.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
9 (RLIN) 13285
Topical term or geographic name as entry element Εκπαιδευτική τεχνολογία
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Item type Βιβλίο
Holdings
Withdrawn status Lost status Source of classification or shelving scheme Damaged status Not for loan Home library Current library Date acquired Total Checkouts Full call number Barcode Date last seen Date last borrowed Copy number Price effective from Koha item type
    Dewey Decimal Classification     Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου 25/05/2015 2 371.33 ΣΟΛ 7852 07/03/2024 01/03/2024 1 25/05/2015 Βιβλίο