MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03817nam a22004577a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 8829 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20171204170106.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||er|||| 00| 0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
171204t2010 gr ||||| |||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
978-960-9405-64-5 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
371.9 |
245 00 - TITLE STATEMENT |
Title |
Πρώιμη παρέμβαση : |
Remainder of title |
διεπιστημονική θέωρηση / |
Statement of responsibility, etc |
επιστημονική επιμέλεια Αικατερίνη Ν. Κορνηλάκη, Μαρία Α. Κυπριωτάκη, Γεώργιος Μανωλίτσης. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
Πεδίο, |
Date of publication, distribution, etc |
2010. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
342 σ. : |
Other physical details |
πιν. ; |
Dimensions |
27 εκ. |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Προσχολική και Σχολική Παιδαγωγική |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc |
Βιβλιογραφία: σ. 337-342. |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Η αξία της διεπιστημονικής προσέγγισης στην πρώιμη παρέμβαση έχει αναδειχθεί τα τελευταία έτη, καθώς συμβάλλει αποφασιστικά στη σφαιρική προσέγγιση των πολυδιάστατων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ένα παιδί με εμπόδια και επιδιώκει τη μεταφορά γνώσης μεταξύ των εμπλεκόμενων επιστημονικών πεδίων με σκοπό την ανάπτυξη των βέλτιστων στρατηγικών παρέμβασης.<br/><br/>Στο παρόν βιβλίο ειδικοί επιστήμονες από την Ελλάδα παρουσιάζουν από διάφορα επιστημονικά πεδία σύγχρονες προσεγγίσεις, προγράμματα και εφαρμογές πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί υπό το πρίσμα της διεπιστημονικής προσέγγισης. Συνεπώς, το βιβλίο αποτελεί ένα χρήσιμο βοήθημα και εργαλείο για τον καθένα, περισσότερο όμως για εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, φοιτητές/φοιτήτριες και γονείς που είναι υποχρεωμένοι να κατανοούν, να προλαβαίνουν και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16739 |
Topical term or geographic name as entry element |
Ειδική εκπαίδευση |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16740 |
Topical term or geographic name as entry element |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
General subdivision |
Εκπαίδευση |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16744 |
Topical term or geographic name as entry element |
Παιδιά με ειδικές ανάγκες |
General subdivision |
Οικογενειακές σχέσεις |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16741 |
Topical term or geographic name as entry element |
Ειδική αγωγή |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16525 |
Topical term or geographic name as entry element |
Νευροεπιστήμη |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13033 |
Topical term or geographic name as entry element |
Αυτισμός |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16742 |
Topical term or geographic name as entry element |
Αυτισμός στα παιδιά |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16743 |
Topical term or geographic name as entry element |
Δυσλεξία |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16745 |
Topical term or geographic name as entry element |
Συμπεριληπτική εκπαίδευση |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16746 |
Topical term or geographic name as entry element |
Νηπιαγωγεία |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13139 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μαθησιακές δυσκολίες |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16748 |
Topical term or geographic name as entry element |
Φωνολογικές δυσκολίες |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
16747 |
Topical term or geographic name as entry element |
Εικαστικές τέχνες |
General subdivision |
Εκπαιδευτικά προγράμματα |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
13248 |
Topical term or geographic name as entry element |
Μουσικοθεραπεία |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
16749 |
Personal name |
Κορνηλάκη, Αικατερίνη Ν. |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
16750 |
Personal name |
Κυπριωτάκη, Μαρία Α. |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
9 (RLIN) |
16751 |
Personal name |
Μανωλίτσης, Γεώργιος |
830 #0 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
9 (RLIN) |
16738 |
Uniform title |
Προσχολική και Σχολική Παιδαγωγική (Πεδίο) |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Βιβλίο |