Η γνώση των νεκρών : μυθιστόρημα / Γιώργος Μανιώτης ;
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Series: Σύγχρονη ελληνική πεζογραφία (Ελληνικά Γράμματα)Publication details: Αθήνα : Ελληνικά γράμματα, 2007. Edition: 1η έκδDescription: 747 ; 23 εκISBN: 978-960-442-917-2Subject(s): Ελληνική λογοτεχνία -- ΜυθιστόρημαDDC classification: 889.3 Summary: Δεκαεφτά νεκροί. Δεκάδες ζωντανοί. Δεκαεφτά ξεχωριστές ιστορίες που διαπλέκονται μεταξύ τους, γραμμένες σε δύο παράλληλες στήλες. Στην πρώτη, παρακολουθούμε τις μύχιες σκέψεις, τα μυστικά και όλες τις ενοχές που καθένας από τους πρωταγωνιστές παίρνει στον τάφο του. Στη δεύτερη, περιγράφεται πόσο επηρέασε, θετικά ή αρνητικά, ο τρόπος ζωής του κάθε εκλιπόντος τις τύχες όσων έμειναν πίσω. Ποιος είναι ο συνδετικός κρίκος στις δεκαεφτά ιστορίες; Είτε μιλάμε για το χαμό ενός ηγέτη είτε για το θάνατο μιας απλής νοικοκυράς, κοινός παρονομαστής παραμένει ότι όλοι, τελικά, νομίζοντας πως ζουν ελεύθεροι, υπηρετούν συγκεκριμένους ρόλους, καθένας από την πλευρά του, στο παιχνίδι της σύγχρονης πραγματικότητας. Ποιοι, εντέλει, είναι νεκροί; Αυτοί που πέθαναν ή αυτοί που ζουν μια άδεια ζωή;Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου | 889.3 ΜΑΝ | 1 | Checked out | 04/07/2024 | 12628 |
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου | 889.3 ΜΑΝ | 2 | Available | 14582 |
Δεκαεφτά νεκροί. Δεκάδες ζωντανοί. Δεκαεφτά ξεχωριστές ιστορίες που διαπλέκονται μεταξύ τους, γραμμένες σε δύο παράλληλες στήλες. Στην πρώτη, παρακολουθούμε τις μύχιες σκέψεις, τα μυστικά και όλες τις ενοχές που καθένας από τους πρωταγωνιστές παίρνει στον τάφο του. Στη δεύτερη, περιγράφεται πόσο επηρέασε, θετικά ή αρνητικά, ο τρόπος ζωής του κάθε εκλιπόντος τις τύχες όσων έμειναν πίσω.
Ποιος είναι ο συνδετικός κρίκος στις δεκαεφτά ιστορίες; Είτε μιλάμε για το χαμό ενός ηγέτη είτε για το θάνατο μιας απλής νοικοκυράς, κοινός παρονομαστής παραμένει ότι όλοι, τελικά, νομίζοντας πως ζουν ελεύθεροι, υπηρετούν συγκεκριμένους ρόλους, καθένας από την πλευρά του, στο παιχνίδι της σύγχρονης πραγματικότητας. Ποιοι, εντέλει, είναι νεκροί; Αυτοί που πέθαναν ή αυτοί που ζουν μια άδεια ζωή;