Local cover image
Local cover image

Η ανακάλυψη του παιδιού / Μαρία Μοντεσσόρι ; μετάφραση Έλλη Έμκε.

By: Montessori, Maria, 1869-1952Contributor(s): Έμκε, ΈλληMaterial type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: Italian Series: Γλάρος (Γλάρος) | Παιδαγωγικές επιστήμες (Γλάρος) | Παιδαγωγική βιβλιοθήκη (Γλάρος)Publication details: Αθήνα : Γλάρος, 1981. Description: 327 σ. ; 21 εκISBN: 960-275-062-6Subject(s): Εκπαίδευση -- Έρευνα -- Μεθοδολογία | Μοντεσσοριανή μέθοδος εκπαίδευσης | Σύστημα MontessoriDDC classification: 371.392
Contents:
1. Εφαρμογή της επιστήμης στο σχολείο, 2. Η ιστορία των μεθόδων, 3. Oι μέθοδοι διδασκαλίας στα σπίτια των παιδιών, 4. Η φύση στην εκπαίδευση, 5. Κινητική εκπαίδευση, 6. Το υλικό για την ανάπτυξη του παιδιού, 7. Oι ασκήσεις, 8. Oπτικές και ακουστικές διακρίσεις, 9. Γενικεύσεις στο θέμα της εξάσκησης των αισθήσεων, 10. Η δασκάλα, 11. Η Τεχνική των μαθημάτων, 12. Παρατηρήσεις για τις προκαταλήψεις, 13. Ανύψωση, 14. Γραπτός λόγος, 15. O μηχανισμός της γραφής, 16. Ανάγνωση, 17. Oμιλία, 18. Εκμάθηση της αρίθμησης και εισαγωγή στην αριθμητική, 19. Επόμενα στάδια αριθμητικής, 20. Σχέδιο και εικαστικές τέχνες, 21. Εισαγωγή στη μουσική, 22. Θρησκευτική εκπαίδευση, 23. Πειθαρχία στο "Σπίτι των Παιδιών", 24. Συμπέρασμα και εντυπώσεις, 25. Το άρμα του θριάμβου, 26. Τα διαδοχικά στάδια στην παρουσίαση του υλικού.
Summary: «Η απελευθέρωση του ανθρώπου αρχίζει από την απελευθέρωση του πνεύματος του παιδιού». «Η Μαρία Μοντεσσόρι πήγε πέρα από τις συμβατικότητες και αναζήτησε έναν νέο τρόπο μα γνωρίσουμε και ν' ααγαπήσουμε το παιδί. Στο βιβλίο της "Η ανακάλυψη του παιδιού", περιγράφει τη φύση του παιδιού και εξηγεί τη μέθοδό της. Πώς, δηλαδή, ν' ανακαλύπτουμε και να ενεργοποιούμε τις εσωτερικές ανάγκες και παρορμήσεις του παιδιού για μάθηση. Η ίδια η Μοντεσσόρι διακηρύσσει: «Η εκπαίδευση του μικρού παιδιού δεν πρέπει ν' αποσκοπεί στην προετοιμασία του για το σχολείο, αλλά για τη ζωή την ίδια».
Item type: Βιβλίο
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Holdings
Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου
371.392 MON 1 Available 13744

Τίτλος πρωτοτύπου: La scorpeta del bambino.

1. Εφαρμογή της επιστήμης στο σχολείο, 2. Η ιστορία των μεθόδων, 3. Oι μέθοδοι διδασκαλίας στα σπίτια των παιδιών, 4. Η φύση στην εκπαίδευση, 5. Κινητική εκπαίδευση, 6. Το υλικό για την ανάπτυξη του παιδιού, 7. Oι ασκήσεις, 8. Oπτικές και ακουστικές διακρίσεις, 9. Γενικεύσεις στο θέμα της εξάσκησης των αισθήσεων, 10. Η δασκάλα, 11. Η Τεχνική των μαθημάτων, 12. Παρατηρήσεις για τις προκαταλήψεις, 13. Ανύψωση, 14. Γραπτός λόγος, 15. O μηχανισμός της γραφής, 16. Ανάγνωση, 17. Oμιλία, 18. Εκμάθηση της αρίθμησης και εισαγωγή στην αριθμητική, 19. Επόμενα στάδια αριθμητικής, 20. Σχέδιο και εικαστικές τέχνες, 21. Εισαγωγή στη μουσική, 22. Θρησκευτική εκπαίδευση, 23. Πειθαρχία στο "Σπίτι των Παιδιών", 24. Συμπέρασμα και εντυπώσεις, 25. Το άρμα του θριάμβου, 26. Τα διαδοχικά στάδια στην παρουσίαση του υλικού.

«Η απελευθέρωση του ανθρώπου αρχίζει από την απελευθέρωση του πνεύματος του παιδιού». «Η Μαρία Μοντεσσόρι πήγε πέρα από τις συμβατικότητες και αναζήτησε έναν νέο τρόπο μα γνωρίσουμε και ν' ααγαπήσουμε το παιδί. Στο βιβλίο της "Η ανακάλυψη του παιδιού", περιγράφει τη φύση του παιδιού και εξηγεί τη μέθοδό της. Πώς, δηλαδή, ν' ανακαλύπτουμε και να ενεργοποιούμε τις εσωτερικές ανάγκες και παρορμήσεις του παιδιού για μάθηση. Η ίδια η Μοντεσσόρι διακηρύσσει: «Η εκπαίδευση του μικρού παιδιού δεν πρέπει ν' αποσκοπεί στην προετοιμασία του για το σχολείο, αλλά για τη ζωή την ίδια».

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image