Local cover image
Local cover image

Η επιστήμη των υπολογιστών : μια ολοκληρωμένη παρουσίαση / J. Glenn Brookshear ; [μετάφραση Δημήτρης Καρτσακλής] ; [επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Κωνσταντίνος Κουρκουμπέτης].

By: Brookshear, Glenn JContributor(s): Καρτσακλής, Δημήτρης | Κουρκουμπέτης, ΚωνσταντίνοςMaterial type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: English Publication details: Αθήνα : Κλειδάριθμος, c2009. Edition: 10η αμερ. έκδDescription: 840 σ. : σχεδ., πίν. ; 24 εκISBN: 978-960-461-270-3Subject(s): Επιστήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών | Επεξεργασία δεδομένων | Ηλεκτρονικοί ψηφιακοί υπολογιστές | Λειτουργικά συστήματα (Ηλεκτρονικοί υπολογιστές) | Διαδίκτυο (Internet) | Αλγόριθμοι | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Γλώσσες προγραμματισμού | Τεχνητή νοημοσύνη | Γραφικά ηλεκτρονικών υπολογιστώνDDC classification: 004 Summary: Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια θεμελιωμένη και περιεκτική εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, που θα αποδειχθεί πολύτιμη για τους σπουδαστές του κλάδου! Καλύπτει μεγάλο εύρος θεμάτων, που εκτείνονται από τις γλώσσες προγραμματισμού μέχρι και την τεχνητή νοημοσύνη. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη –10η αμερικανική– έκδοση του βιβλίου περιλαμβάνεται και ένα νέο κεφάλαιο για τα γραφικά υπολογιστή, όπου περιγράφεται η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια και τη σύγχρονη κινηματογραφική βιομηχανία, και παρέχονται οι βασικές έννοιες για την κατανόηση του αναπτυσσόμενου πεδίου της εικονικής πραγματικότητας. Παράλληλα, όλα τα θέματα αντικατοπτρίζουν την αιχμή της τεχνολογίας και είναι εναρμονισμένα με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας.
Item type: Βιβλίο
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Holdings
Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου
004 BRO 1 Available 16200

Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες και ευρετήριο.

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια θεμελιωμένη και περιεκτική εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών, που θα αποδειχθεί πολύτιμη για τους σπουδαστές του κλάδου!

Καλύπτει μεγάλο εύρος θεμάτων, που εκτείνονται από τις γλώσσες προγραμματισμού μέχρι και την τεχνητή νοημοσύνη.

Μάλιστα, στη συγκεκριμένη –10η αμερικανική– έκδοση του βιβλίου περιλαμβάνεται και ένα νέο κεφάλαιο για τα γραφικά υπολογιστή, όπου περιγράφεται η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια και τη σύγχρονη κινηματογραφική βιομηχανία, και παρέχονται οι βασικές έννοιες για την κατανόηση του αναπτυσσόμενου πεδίου της εικονικής πραγματικότητας.

Παράλληλα, όλα τα θέματα αντικατοπτρίζουν την αιχμή της τεχνολογίας και είναι εναρμονισμένα με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image