Local cover image
Local cover image

Πορτρέτα / Σούζαν Βρίλαντ ; μετάφραση Πηνελόπη Τριαδά.

By: Vreeland, SusanContributor(s): Τριαδά, ΠηνελόπηMaterial type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Original language: English Publication details: Αθήνα : Διήγηση, 2007. Edition: 1η έκδDescription: 327 σ. ; 21 εκISBN: 978-960-7951-63-2Subject(s): Αμερικάνικη λογοτεχνία -- Διήγημα | Μυθιστορηματική βιογραφία | Ζωγράφοι | Ιμπρεσιονιστές καλλιτέχνες | Μετα-ιμπρεσιονισμός (Τέχνη)DDC classification: 813 Summary: Με αφετηρία την παραδοχή ότι, η ερμηνεία του νοήματος της τέχνης ανήκει σ' εκείνους που μπορούν να το εφαρμόσουν στη ζωή τους, κι όχι αποκλειστικά σε μια πνευματική ελίτ ειδικών, η Σούζαν Βρίλαντ ζωγραφίζει με μαεστρία τη ζωή, τα αισθήματα, τα πάθη και τις εμμονές ανθρώπων οι οποίοι, σε όλη τους την ύπαρξη ή σε μια φευγαλέα στιγμή, έζησαν πλάι σε μερικούς από τους μεγάλους εκφραστές του Ιμπρεσιονισμού και του Μετα-Ιμπρεσιονισμού. Σύζυγοι, ερωμένες, παραμάνες, παιδιά, γείτονες, κοινοί άνθρωποι που δεν συναντώνται στα βιβλία της Ιστορίας της Τέχνης, αλλά χωρίς αυτούς ενδεχομένως να μην είχαν γραφεί κεφάλαια ολόκληρα αυτής της Ιστορίας. Από τον Μανέ, τον Μονέ, τον Ρενουάρ, τον Βαν Γκογκ, τον Σεζάν και τον Μοντιλιάνι, η Βρίλαντ περνάει σε άσημους μεν ανθρώπους του παρελθόντος και του παρόντος, ικανούς μολαταύτα να βιώσουν υπαρξιακά το γεγονός της τέχνης.
Item type: Λογοτεχνία
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Holdings
Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου
813 VRE 1 Available 17468

Τίτλος πρωτοτύπου: Life Studies.

Με αφετηρία την παραδοχή ότι, η ερμηνεία του νοήματος της τέχνης ανήκει σ' εκείνους που μπορούν να το εφαρμόσουν στη ζωή τους, κι όχι αποκλειστικά σε μια πνευματική ελίτ ειδικών, η Σούζαν Βρίλαντ ζωγραφίζει με μαεστρία τη ζωή, τα αισθήματα, τα πάθη και τις εμμονές ανθρώπων οι οποίοι, σε όλη τους την ύπαρξη ή σε μια φευγαλέα στιγμή, έζησαν πλάι σε μερικούς από τους μεγάλους εκφραστές του Ιμπρεσιονισμού και του Μετα-Ιμπρεσιονισμού. Σύζυγοι, ερωμένες, παραμάνες, παιδιά, γείτονες, κοινοί άνθρωποι που δεν συναντώνται στα βιβλία της Ιστορίας της Τέχνης, αλλά χωρίς αυτούς ενδεχομένως να μην είχαν γραφεί κεφάλαια ολόκληρα αυτής της Ιστορίας. Από τον Μανέ, τον Μονέ, τον Ρενουάρ, τον Βαν Γκογκ, τον Σεζάν και τον Μοντιλιάνι, η Βρίλαντ περνάει σε άσημους μεν ανθρώπους του παρελθόντος και του παρόντος, ικανούς μολαταύτα να βιώσουν υπαρξιακά το γεγονός της τέχνης.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image