Local cover image
Local cover image

Μάρκετινγκ : όσα πρέπει να γνωρίζετε και δεν έχετε ρωτήσει / Δημήτρης Πασχαλούδης

By: Πασχαλούδης, ΔημήτρηςMaterial type: TextTextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Series: (Business / Management ; 56)Publication details: Αθήνα : Κριτική, c2009 Edition: 1η έκδDescription: 451 σ. : σχήμ. ; 24 εκISBN: 978-960-218-642-8Subject(s): ΜάρκετινγκDDC classification: 658.8 ΠΑΣ Summary: Ένα βιβλίο που δεν διδάσκει απλώς, αλλά μυεί τον διεισδυτικό αναγνώστη στον κόσμο του Μάρκετινγκ, έναν κόσμο καινούργιο και ως ένα βαθμό ανεξερεύνητο. Είναι ο κόσμος που εισχωρεί στο μυαλό μας, εγείροντας κάθε είδους επιθυμίες και υπαγορεύοντας τρόπους για την ικανοποίησή τους. Το Μάρκετινγκ δημιουργεί όνειρα πριν από μας για μας, προσδοκίες που παλεύουμε να πραγματώσουμε. Σχεδιάζει έναν υλιστικό τρόπο ζωής, κι εμείς, οι καθημερινοί καταναλωτές, προσφέρουμε τα πάντα για την κατάκτηση αυτού του "επίγειου παράδεισου". Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Μάρκετινγκ και παράλληλα να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, ώστε να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα, όπως: Γιατί επιλέγω ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου; Ποιες ανάγκες ικανοποιώ με την απόκτησή του; Τι είναι η επικοινωνία Μάρκετινγκ και τι το νευρομάρκετινγκ κ.ά. Προσεγγίζονται ακόμη θέματα, όπως: - Το σημερινό περιβάλλον της επικοινωνίας. - Τα βήματα για την ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας. - Ο στρατηγικός σχεδιασμός μιας εταιρείας. - Η έρευνα Μάρκετινγκ. - Η διαφοροποίηση και η χωροθέτηση στο Μάρκετινγκ. - Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Ένας πλήρης οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνεται για την επιστημονική αρτιότητά του.
Item type: Βιβλίο
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Holdings
Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου
658.8 ΠΑΣ 1 Available 8008

Βιβλιογραφία: σ. [447]-452

Ένα βιβλίο που δεν διδάσκει απλώς, αλλά μυεί τον διεισδυτικό αναγνώστη στον κόσμο του Μάρκετινγκ, έναν κόσμο καινούργιο και ως ένα βαθμό ανεξερεύνητο. Είναι ο κόσμος που εισχωρεί στο μυαλό μας, εγείροντας κάθε είδους επιθυμίες και υπαγορεύοντας τρόπους για την ικανοποίησή τους.

Το Μάρκετινγκ δημιουργεί όνειρα πριν από μας για μας, προσδοκίες που παλεύουμε να πραγματώσουμε. Σχεδιάζει έναν υλιστικό τρόπο ζωής, κι εμείς, οι καθημερινοί καταναλωτές, προσφέρουμε τα πάντα για την κατάκτηση αυτού του "επίγειου παράδεισου".

Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τους βασικούς όρους και τις αρχές του Μάρκετινγκ και παράλληλα να παρακινήσει τους αναγνώστες να γίνουν πιο ευέλικτοι και πειθαρχημένοι, ώστε να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικά ερωτήματα, όπως: Γιατί επιλέγω ένα προϊόν έναντι κάποιου άλλου; Ποιες ανάγκες ικανοποιώ με την απόκτησή του; Τι είναι η επικοινωνία Μάρκετινγκ και τι το νευρομάρκετινγκ κ.ά.

Προσεγγίζονται ακόμη θέματα, όπως:
- Το σημερινό περιβάλλον της επικοινωνίας.
- Τα βήματα για την ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας.
- Ο στρατηγικός σχεδιασμός μιας εταιρείας.
- Η έρευνα Μάρκετινγκ.
- Η διαφοροποίηση και η χωροθέτηση στο Μάρκετινγκ.
- Η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.

Ένας πλήρης οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνεται για την επιστημονική αρτιότητά του.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image