Αρχαία ελληνική γλώσσα : α΄ γυμνασίου / Δήμητρα Καλαβρουζιώτου
Material type: TextLanguage: Greek, Modern (1453- ) Publication details: Αθήνα : Σαββάλας, 2009 Description: 606 σ. ; 24 εκISBN: 978-960-449-810-9Subject(s): Ελληνική γλώσσα, Αρχαία -- Μελέτη και διδασκαλία (Μέση)DDC classification: 480.071 ΚΑΛ Summary: Το παρόν βιβλίο αποτελεί βοήθημα στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου. Ακολουθώντας την ύλη του σχολικού βιβλίου και τους διδακτικούς στόχους που έχουν οριστεί για τη διδασκαλία του μαθήματος σ' αυτή την τάξη, το συγκεκριμένο βιβλίο περιλαμβάνει: - Εισαγωγικά στοιχεία και ερμηνευτικά πραγματολογικά σχόλια για την πληρέστερη κατανόηση του κειμένου κάθε ενότητας. - Μετάφραση του αρχαίου κειμένου. - Πλήρη γραμματική και συντακτική αναγνώριση των λέξεων του αρχαίου κειμένου. - Θεωρία στα λεξιλογικά και ετυμολογικά φαινόμενα που εξετάζονται σε κάθε ενότητα. - Θεωρία γραμματικής και συντακτικού. - Σχολιασμό του παραθέματος και των παράλληλων κειμένων κάθε ενότητας. - Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου. - Πρόσθετες ασκήσεις από το Βιβλίο του εκπαιδευτικού. - Κριτήριο αξιολόγησης στο τέλος κάθε ενότητας για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης. Οι απαντήσεις στις πρόσθετες ασκήσεις και στα κριτήρια αξιολόγησης δίνονται στο τέλος του βιβλίου.Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|
Δημοτική Βιβλιοθήκη Περιστερίου | 480.071 ΚΑΛ | 1 | Available | 8157 |
Το παρόν βιβλίο αποτελεί βοήθημα στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα της Α΄ Γυμνασίου.
Ακολουθώντας την ύλη του σχολικού βιβλίου και τους διδακτικούς στόχους που έχουν οριστεί για τη διδασκαλία του μαθήματος σ' αυτή την τάξη, το συγκεκριμένο βιβλίο περιλαμβάνει:
- Εισαγωγικά στοιχεία και ερμηνευτικά πραγματολογικά σχόλια για την πληρέστερη κατανόηση του κειμένου κάθε ενότητας.
- Μετάφραση του αρχαίου κειμένου.
- Πλήρη γραμματική και συντακτική αναγνώριση των λέξεων του αρχαίου κειμένου.
- Θεωρία στα λεξιλογικά και ετυμολογικά φαινόμενα που εξετάζονται σε κάθε ενότητα.
- Θεωρία γραμματικής και συντακτικού.
- Σχολιασμό του παραθέματος και των παράλληλων κειμένων κάθε ενότητας.
- Απαντήσεις στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου.
- Πρόσθετες ασκήσεις από το Βιβλίο του εκπαιδευτικού.
- Κριτήριο αξιολόγησης στο τέλος κάθε ενότητας για την καλύτερη εμπέδωση της ύλης.
Οι απαντήσεις στις πρόσθετες ασκήσεις και στα κριτήρια αξιολόγησης δίνονται στο τέλος του βιβλίου.