000 03395nam a22003017a 4500
001 PLP - 10631
003 PLP
005 20200427104847.0
006 a||||er|||| 00| 0
007 ta
008 200427t2016 gr ||||e |||| 00| 0 gre d
020 _a978-618-03-0465-7
040 _aPLP
_bgre
_cPLP
_dPLP
_eaacr
041 0 _agre
082 0 4 _a371.7
100 1 _919402
_aΣιδέρης, Νίκος,
_d1952-
245 1 0 _aBullying και όμως νικιέται! :
_bμια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους /
_cΝίκος Σιδέρης, Δήμητρα Γιαννακοπούλου, Παύλος Χαραμής.
250 _a1η έκδ.
260 _aΑθήνα :
_bΜεταίχμιο,
_c2016.
300 _a251 σ. :
_bεικ. ;
_c21 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
520 _aΑνασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. Άρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: 1.Επισκόπηση της βιβλιογραφίας 2.Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο 3.Μηχανισμοί του bullying 4.Για μια νέα στρατηγική καταπολέμησης του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο). Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ’ όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως "ψευτονταηλίκι". Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίηση του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει.
650 4 _919982
_aΒία στα σχολεία
650 4 _913140
_aΣχολικός εκφοβισμός
700 1 _919983
_aΓιαννακοπούλου, Δήμητρα
700 1 _919984
_aΧαραμής, Παύλος
942 _2ddc
_cBK
999 _c10631
_d10631