000 | 03395nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 10631 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20200427104847.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200427t2016 gr ||||e |||| 00| 0 gre d | ||
020 | _a978-618-03-0465-7 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 0 | _agre | |
082 | 0 | 4 | _a371.7 |
100 | 1 |
_919402 _aΣιδέρης, Νίκος, _d1952- |
|
245 | 1 | 0 |
_aBullying και όμως νικιέται! : _bμια νέα στρατηγική για γονείς, παιδαγωγούς, παιδιά και όλους τους άλλους / _cΝίκος Σιδέρης, Δήμητρα Γιαννακοπούλου, Παύλος Χαραμής. |
250 | _a1η έκδ. | ||
260 |
_aΑθήνα : _bΜεταίχμιο, _c2016. |
||
300 |
_a251 σ. : _bεικ. ; _c21 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | ||
520 | _aΑνασκοπώντας την εμπειρία σχετικά με το bullying και την αντιμετώπισή του, προκύπτει μια κρίσιμη διαπίστωση: Έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να κάνουμε για να αναχαιτίσουμε και να καταπολεμήσουμε αυτό το αρνητικότατο φαινόμενο. Άρα υπάρχει και χώρος και ανάγκη για περαιτέρω εμβάθυνση και επεξεργασία λύσεων του προβλήματος. Μια νέα συμβολή λοιπόν έχει και θέση και νόημα. Τέτοιο είναι το πνεύμα που διέπει και την παρούσα ανάλυση και πρόταση, η οποία εκτίθεται σε τέσσερα βήματα: 1.Επισκόπηση της βιβλιογραφίας 2.Η εμπειρία του bullying στο ελληνικό σχολείο 3.Μηχανισμοί του bullying 4.Για μια νέα στρατηγική καταπολέμησης του bullying (Εδώ περιλαμβάνονται και η ανάλυση και το γενικό περίγραμμα, αλλά και συγκεκριμένες, άμεσα εφαρμόσιμες προτάσεις για υλοποίηση στον σχολικό χώρο). Ο πόλεμος ενάντια στο bullying είναι μια μάχη για το φαντασιακό των παιδιών (και όχι μόνο). Πρώτα απ’ όλα, μια μάχη για τις λέξεις. Και υπάρχουν λόγοι ώστε το bullying να αποδίδεται ως "ψευτονταηλίκι". Κύριος στρατηγικός σκοπός είναι η αποδόμηση της φαντασιακής αίγλης του ψευτονταηλικιού. Κύρια μέθοδος για την επίτευξή του, η γελοιοποίηση του. Ώστε όσοι αισθάνονται τον πειρασμό να κάνουν ψευτονταηλίκια να αντιλαμβάνονται ότι δεν τους παίρνει. | ||
650 | 4 |
_919982 _aΒία στα σχολεία |
|
650 | 4 |
_913140 _aΣχολικός εκφοβισμός |
|
700 | 1 |
_919983 _aΓιαννακοπούλου, Δήμητρα |
|
700 | 1 |
_919984 _aΧαραμής, Παύλος |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c10631 _d10631 |