000 03400nam a22002777a 4500
001 PLP - 10754
003 PLP
005 20200609084315.0
006 a||||er|||| 00| 0
007 ta
008 200609t2010 gr ||||e |||| 00| 0 gre d
020 _a960-630-916-9
040 _aPLP
_bgre
_cPLP
_dPLP
_eaacr
041 0 _agre
082 0 4 _a371.91
100 1 _920326
_aΣτάθης, Φώτιος Χρ.
245 1 0 _aΜαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία :
_bπρακτικοί τρόποι αντιμετώπισης /
_cΦώτιος Χρ. Στάθης.
250 _a2η έκδ.
260 _aΑθήνα :
_bχ.ο.,
_c2010.
300 _a287 σ. ;
_c24 εκ.
520 _aΟι μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να διαχωριστούν από τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες αναφέρονται σε σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, που για να ξεπεραστούν ή τουλάχιστον να μειωθούν, χρειάζονται την παρέμβαση "ειδικών" και όχι μόνο του δασκάλου της τάξης. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν κυρίως προβλήματα στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στη γραφή και στα μαθηματικά. Και τούτο διότι κάθε λέξη, χρειάζεται αποκωδικοποίηση, όταν συνδεθεί με τους ήχους των συμβόλων αυτών. Θα πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί να προσαρμόζουμε ανάλογα τη μέθοδο διδασκαλίας μας σύμφωνα με τον τύπο του παιδιού. Πολλές φορές θα πρέπει να συνδυάζουμε την οπτική και ακουστική μέθοδο με την αφή, γιατί πολλά παιδιά μαθαίνουν πιο εύκολα ως μεικτοί τύποι αντίληψης. Τα παιδιά αυτά θα πρέπει να αντιμετωπίζονται είτε μέσα στην τάξη τους με εξατομικευμένη διδασκαλία είτε με ενισχυτική διδασκαλία που παρέχεται κατά κύριο λόγο από το δάσκαλο της τάξης και κατά δεύτερο λόγο από άλλο δάσκαλο του σχολείου. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει αυτά να πηγαίνουν στα τμήματα ένταξης, τα οποία δέχονται μόνο παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η ενισχυτική διδασκαλία γεννά ελπίδες ότι θα πετύχει τους στόχους της, αν βέβαια γίνει μεθοδικός προγραμματισμός. Ίσως αποδειχτεί ο καλύτερος τρόπος ένταξης των παιδιών στην τάξη τους, αν οργανωθεί σε σωστές βάσεις.
650 4 _916743
_aΔυσλεξία
650 4 _920327
_aΔυσλεκτικά παιδιά
_xΕκπαίδευση
650 4 _920013
_aΜάθηση, Δυσκολίες της
942 _2ddc
_cBK
999 _c10754
_d10754