000 02750nam a22002777a 4500
001 PLP - 14068
003 PLP
005 20221228032749.0
006 a||||er|||| 00| j
007 ta
008 221228t2005 gr ||||e |||| 00| j gre d
020 _a960-6627-28-4
040 _aPLP
_bgre
_cPLP
_dPLP
_eaacr
041 0 _agre
082 0 4 _a889.3
100 1 _9350
_aΒαλαωρίτης, Νάνος,
_d1921-
245 1 0 _aΓνωρίζετε την Ελπινίκη; :
_b(είκοσι πέντε διηγήματα και η δολοφονία) /
_cΝάνος Βαλαωρίτης.
250 _a1η έκδ.
260 _aΑθήνα :
_bΗλέκτρα,
_c2005.
300 _a351 σ. ;
_c23 εκ.
500 _aΜε 25 σχέδια του συγγραφέα.
520 _aΗ λεγόμενη Ραζπουτάνα Ρόζενταλ της Αμαρυλλίδας δεν ήθελε με κανένα τρόπο να καθίσει στα γόντα κανενός. Ήταν φαίνεται δαιμόνισσα μεταμφιεσμένη σε γυναίκα. Παρ όλα αυτά, ο Τζων Τζιλγκαμές με τα μαρούλια δεν το έβαζε κάτω, όπως βελάζουν τα πρόβατα... Την ακολούθησε μέχρι τέλους, μέχρι του σημείου εκκινήσεως απ όπου οι δρομείς άρχιζαν να φεύγουν κατά εκατοντάδες. Και δώσ του και προσπαθούσε να ξεπεράσει τον τελευταίο εαυτό του, δρομέα μεν, αλλά εις μάτην γιατί εκείνος πάντα μπροστά του βρισκόταν μασουλώντας ένα ξερό μπισκότο, όπως αυτά που μασουλάνε οι γάιδαροι στα χωράφια ή όπως οι ναυτικοί στην καντίνα του πλοίου όταν τους ανακρίνουν για κάτι που δεν έκαναν και που περιείχε η βαλίτζα του πρώτου. Ο δεύτερος έβαζε το χέρι του στη φωτιά πως ήταν ανδρογύναιο πρωτόβγαλτο, όπως ο Ενκιντού, το ενεργούμενο εκείνο της στέππας. Επρόκειτο προφανώς για μια σεξουαλική μύηση στην αφάνεια του σκοτεινού δασύλλιου. Η οπισθολατρεία της θηλυκιάς θεότητας ακολουθούσε τους κανόνες. Γιατί όχι.
650 4 _92562
_aΕλληνική λογοτεχνία
_vΔιήγημα
650 4 _95035
_aΕλληνική λογοτεχνία
_vΝουβέλα
942 _2ddc
_cAF
999 _c14068
_d14068