000 | 02614nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 14317 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20230320043910.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 230320t2007 gr ||||e |||| 00| 0 gre d | ||
020 | _a960-01-0595-2 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 0 | _agre | |
082 | 0 | 4 | _a370.1 |
100 | 1 |
_924554 _aΚρίβας, Σπύρος Α. |
|
245 | 1 | 0 |
_aΠαιδαγωγική επιστήμη : _bβασική θεματική / _cΣπύρου Α. Κρίβα. |
250 | _a3η έκδ. βελτ. και επηυξ. | ||
260 |
_aΑθήνα : _bGutenberg, _c2007. |
||
300 |
_a307 σ. ; _c24 εκ. |
||
490 | 1 | _aΠαιδαγωγική σειρά | |
504 | _aΒιβλιογραφία: σ. 289-307. | ||
520 | _aΤο βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγής σε βασικά θέματα της παιδαγωγικής ως αυτόνομης επιστήμης, όπως αυτή αναπτύχθηκε διαχρονικά. Η θεματική, την οποία διαλαμβάνει η παρούσα εργασία, επιστημολογικά κατατάσσεται στο χώρο της Συστηματικής Παιδαγωγικής, που αποτελεί έναν κλάδο της Θεωρητικής Παιδαγωγικής. Η κλάδος αυτός ασχολείται με την εξέλιξη της παιδαγωγικής από το επίπεδο των φολκλορικών παιδαγωγικών δοξασιών σ' εκείνο της διαμόρφωσης παιδαγωγικών επιστημονικών θεωριών. Η παιδαγωγική, εφόσον έχει την αυτοαντίληψη της επιστήμης, θα πρέπει να είναι συστηματική. Αυτό δεν σημαίνει την αναζήτηση ενός αναμφισβήτητου και διαχρονικά ισχύοντος συστήματος παιδαγωγικής αλλά τη διακρίβωση της συστηματικότητας της Παιδαγωγικής - τη σχέση της, οπωσδήποτε, με την πράξη και τα σύγχρονα προβλήματα. | ||
650 | 4 |
_99480 _aΕκπαίδευση _xΦιλοσοφία |
|
650 | 4 |
_912527 _aΕκπαίδευση _xΣκοποί και στόχοι |
|
650 | 4 |
_924556 _aΕκπαίδευση _xΙστορία _y20ος αι. |
|
650 | 4 |
_924562 _aΠαιδαγωγική |
|
830 | 0 |
_924555 _aΠαιδαγωγική σειρά (Gutenberg) |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c14317 _d14317 |