000 02614nam a22003257a 4500
001 PLP - 14317
003 PLP
005 20230320043910.0
006 a||||er|||| 00| 0
007 ta
008 230320t2007 gr ||||e |||| 00| 0 gre d
020 _a960-01-0595-2
040 _aPLP
_bgre
_cPLP
_dPLP
_eaacr
041 0 _agre
082 0 4 _a370.1
100 1 _924554
_aΚρίβας, Σπύρος Α.
245 1 0 _aΠαιδαγωγική επιστήμη :
_bβασική θεματική /
_cΣπύρου Α. Κρίβα.
250 _a3η έκδ. βελτ. και επηυξ.
260 _aΑθήνα :
_bGutenberg,
_c2007.
300 _a307 σ. ;
_c24 εκ.
490 1 _aΠαιδαγωγική σειρά
504 _aΒιβλιογραφία: σ. 289-307.
520 _aΤο βιβλίο αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγής σε βασικά θέματα της παιδαγωγικής ως αυτόνομης επιστήμης, όπως αυτή αναπτύχθηκε διαχρονικά. Η θεματική, την οποία διαλαμβάνει η παρούσα εργασία, επιστημολογικά κατατάσσεται στο χώρο της Συστηματικής Παιδαγωγικής, που αποτελεί έναν κλάδο της Θεωρητικής Παιδαγωγικής. Η κλάδος αυτός ασχολείται με την εξέλιξη της παιδαγωγικής από το επίπεδο των φολκλορικών παιδαγωγικών δοξασιών σ' εκείνο της διαμόρφωσης παιδαγωγικών επιστημονικών θεωριών. Η παιδαγωγική, εφόσον έχει την αυτοαντίληψη της επιστήμης, θα πρέπει να είναι συστηματική. Αυτό δεν σημαίνει την αναζήτηση ενός αναμφισβήτητου και διαχρονικά ισχύοντος συστήματος παιδαγωγικής αλλά τη διακρίβωση της συστηματικότητας της Παιδαγωγικής - τη σχέση της, οπωσδήποτε, με την πράξη και τα σύγχρονα προβλήματα.
650 4 _99480
_aΕκπαίδευση
_xΦιλοσοφία
650 4 _912527
_aΕκπαίδευση
_xΣκοποί και στόχοι
650 4 _924556
_aΕκπαίδευση
_xΙστορία
_y20ος αι.
650 4 _924562
_aΠαιδαγωγική
830 0 _924555
_aΠαιδαγωγική σειρά (Gutenberg)
942 _2ddc
_cBK
999 _c14317
_d14317