000 | 02690nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 15409 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20240717054256.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| j | ||
007 | ta | ||
008 | 240717t2007 gr ||||e |||| 00| 1 gre d | ||
020 | _a978-960-7951-63-2 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 1 |
_agre _heng |
|
082 | 0 | 4 | _a813 |
100 | 1 |
_926600 _aVreeland, Susan |
|
245 | 1 | 0 |
_aΠορτρέτα / _cΣούζαν Βρίλαντ ; μετάφραση Πηνελόπη Τριαδά. |
250 | _a1η έκδ. | ||
260 |
_aΑθήνα : _bΔιήγηση, _c2007. |
||
300 |
_a327 σ. ; _c21 εκ. |
||
500 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: Life Studies. | ||
520 | _aΜε αφετηρία την παραδοχή ότι, η ερμηνεία του νοήματος της τέχνης ανήκει σ' εκείνους που μπορούν να το εφαρμόσουν στη ζωή τους, κι όχι αποκλειστικά σε μια πνευματική ελίτ ειδικών, η Σούζαν Βρίλαντ ζωγραφίζει με μαεστρία τη ζωή, τα αισθήματα, τα πάθη και τις εμμονές ανθρώπων οι οποίοι, σε όλη τους την ύπαρξη ή σε μια φευγαλέα στιγμή, έζησαν πλάι σε μερικούς από τους μεγάλους εκφραστές του Ιμπρεσιονισμού και του Μετα-Ιμπρεσιονισμού. Σύζυγοι, ερωμένες, παραμάνες, παιδιά, γείτονες, κοινοί άνθρωποι που δεν συναντώνται στα βιβλία της Ιστορίας της Τέχνης, αλλά χωρίς αυτούς ενδεχομένως να μην είχαν γραφεί κεφάλαια ολόκληρα αυτής της Ιστορίας. Από τον Μανέ, τον Μονέ, τον Ρενουάρ, τον Βαν Γκογκ, τον Σεζάν και τον Μοντιλιάνι, η Βρίλαντ περνάει σε άσημους μεν ανθρώπους του παρελθόντος και του παρόντος, ικανούς μολαταύτα να βιώσουν υπαρξιακά το γεγονός της τέχνης. | ||
650 | 4 |
_94307 _aΑμερικάνικη λογοτεχνία _vΔιήγημα |
|
650 | 4 |
_911939 _aΜυθιστορηματική βιογραφία |
|
650 | 4 |
_926602 _aΖωγράφοι |
|
650 | 4 |
_926603 _aΙμπρεσιονιστές καλλιτέχνες |
|
650 | 4 |
_926604 _aΜετα-ιμπρεσιονισμός (Τέχνη) |
|
700 | 1 |
_912533 _aΤριαδά, Πηνελόπη |
|
942 |
_2ddc _cAF |
||
999 |
_c15409 _d15409 |