000 02921nam a22002657a 4500
005 20140318112949.0
006 a|||||r|||| 001 0
007 ta
008 140318t2006 gr ||||| |||| 001 0 gre d
020 _a960-442-291-X
040 _aPLP
041 _agre
082 _a371.334 ΜΙΚ
100 1 _aΜικρόπουλος, Τάσος
245 1 2 _aΟ υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο /
_cΤ.Α. Μικρόπουλος
260 _aΑθήνα :
_bΕλληνικά Γράμματα,
_c2006
300 _a190 σ. :
_bέγχρ. εικ.;
_c23 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφία (σ. [185]-190) και ευρετήριο.
520 _aΤο παρόν βιβλίο δεν αφορά την τεχνολογία. Αφορά τη μάθηση και τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να την υποστηρίξει. Αναφέρεται σε έναν ουσιαστικό και άμεσο τρόπο ένταξης των Tεχνολογιών της Πληροφορίας και των Eπικοινωνιών (TΠE) στην τάξη, ακολουθώντας την ολιστική προσέγγιση σε ένα μαθητοκεντρικό περιβάλλον που παρέχει κίνητρα για μάθηση και εμπλέκει ενεργά το μαθητή αλλά και τον εκπαιδευτικό στη μαθησιακή διαδικασία. Στο βιβλίο εξετάζεται η αξιοποίηση των ΤΠΕ ως γνωστικών εργαλείων: εργαλεία λογισμικού ανοικτού τύπου τα οποία χρησιμοποιεί ο μαθητής για να αναπαραστήσει τις γνώσεις του, να αναπτύξει κριτική σκέψη, να οικοδομήσει τη γνώση· πακέτα λογισμικού γενικής χρήσης αλλά και εξειδικευμένου τύπου με κύριο χαρακτηριστικό την παροχή ελευθερίας δράσης στο μαθητή στο πλαίσιο του περιβάλλοντος εργασίας του· λογισμικά που μπορούν να αποτελέσουν διδακτικά εργαλεία τα οποία χειρίζεται ο μαθητής στο πλαίσιο μαθησιακών δραστηριοτήτων που θέτει ο εκπαιδευτικός σύμφωνα με τους διδακτικούς στόχους του.
650 4 _aΕκπαιδευτική τεχνολογία
650 4 _aΕκπαίδευση
_xΕπεξεργασία δεδομένων
650 4 _aΔιδασκαλία με υπολογιστή
650 4 _aΗλεκτρονικοί υπολογιστές
_xΜελέτη και διδασκαλία
_9342
942 _2ddc
_cBK
999 _c6273
_d6273