000 | 02921nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20140318112949.0 | ||
006 | a|||||r|||| 001 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 140318t2006 gr ||||| |||| 001 0 gre d | ||
020 | _a960-442-291-X | ||
040 | _aPLP | ||
041 | _agre | ||
082 | _a371.334 ΜΙΚ | ||
100 | 1 | _aΜικρόπουλος, Τάσος | |
245 | 1 | 2 |
_aΟ υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο / _cΤ.Α. Μικρόπουλος |
260 |
_aΑθήνα : _bΕλληνικά Γράμματα, _c2006 |
||
300 |
_a190 σ. : _bέγχρ. εικ.; _c23 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφία (σ. [185]-190) και ευρετήριο. | ||
520 | _aΤο παρόν βιβλίο δεν αφορά την τεχνολογία. Αφορά τη μάθηση και τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να την υποστηρίξει. Αναφέρεται σε έναν ουσιαστικό και άμεσο τρόπο ένταξης των Tεχνολογιών της Πληροφορίας και των Eπικοινωνιών (TΠE) στην τάξη, ακολουθώντας την ολιστική προσέγγιση σε ένα μαθητοκεντρικό περιβάλλον που παρέχει κίνητρα για μάθηση και εμπλέκει ενεργά το μαθητή αλλά και τον εκπαιδευτικό στη μαθησιακή διαδικασία. Στο βιβλίο εξετάζεται η αξιοποίηση των ΤΠΕ ως γνωστικών εργαλείων: εργαλεία λογισμικού ανοικτού τύπου τα οποία χρησιμοποιεί ο μαθητής για να αναπαραστήσει τις γνώσεις του, να αναπτύξει κριτική σκέψη, να οικοδομήσει τη γνώση· πακέτα λογισμικού γενικής χρήσης αλλά και εξειδικευμένου τύπου με κύριο χαρακτηριστικό την παροχή ελευθερίας δράσης στο μαθητή στο πλαίσιο του περιβάλλοντος εργασίας του· λογισμικά που μπορούν να αποτελέσουν διδακτικά εργαλεία τα οποία χειρίζεται ο μαθητής στο πλαίσιο μαθησιακών δραστηριοτήτων που θέτει ο εκπαιδευτικός σύμφωνα με τους διδακτικούς στόχους του. | ||
650 | 4 | _aΕκπαιδευτική τεχνολογία | |
650 | 4 |
_aΕκπαίδευση _xΕπεξεργασία δεδομένων |
|
650 | 4 | _aΔιδασκαλία με υπολογιστή | |
650 | 4 |
_aΗλεκτρονικοί υπολογιστές _xΜελέτη και διδασκαλία _9342 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c6273 _d6273 |