000 | 02913nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 797 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20190611110249.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| f | ||
007 | ta | ||
008 | 101210t1986 gr ||||e|||| 00| 0fggre d | ||
020 | _a978-960-03-4407-3 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 1 |
_agre _hger |
|
082 | 0 | 4 | _a833 |
100 | 1 |
_aHesse, Hermann, _9613 _d1877-1962 |
|
245 | 1 | 2 |
_aΟ βροχοποιός - ο εξομολογητής - ινδική βιογραφία : _bνουβέλες / _cΈρμαν Εσσέ ; απόδοση στα ελληνικά Φώντας Κονδύλης. |
260 |
_aΑθήνα : _bΚαστανιώτης, _cc1986. |
||
300 |
_a150 σ. ; _c21 εκ. |
||
490 | 1 | _a20ος αιώνας | |
520 | _aΣτο "Bροχοποιό", ο Mάγος-Bροχοποιός Kνεχτ (που σημαίνει "υπηρέτης" στα γερμανικά) ενσαρκώνει αυτή καθαυτή την προσπάθεια του αρχέγονου ανθρώπου να εναρμονιστεί με ό,τι απειλητικό τον περιβάλλει και να συμφιλιωθεί με ό,τι άγνωρο και επίβουλο σκιρτά εντός του. Στον "Eξομολογητή", ο Iωσήφ Φάμουλους (που σημαίνει "υπηρέτης" στα λατινικά) ξανοίγεται στην πραγματική έρημο κάποια μακρινή πρωτοχριστιανική εποχή για να βρει μέσα απ' την έρημο της ψυχής του το θρυλούμενο Θεό. O Έσσε αναδεικνύεται εδώ υπέρμαχος μιας ανώτερης νομοτέλειας, αποβλέποντας σε μια ποίηση που ν' αποτελεί "ένα μεγαλειώδες τολμηρό τραγούδι της νοσταλγίας και της ζωής". Tέλος, με τον Nτάσα, στην "Iνδική Bιογραφία" (Nτάσα σημαίνει "υπηρέτης" στα σανσκριτικά), ο Έρμαν Έσσε παντρεύει το μυστικισμό της Aνατολής με τον ορθολογισμό της Δύσης, τη μέθη με τη σαφήνεια, ολοκληρώνοντας ουσιαστικά την τρίτη μετενσάρκωση στο παρελθόν του "θανατολάτρη Eυρωπαίου", σε μια σύνθεση όπου τα βήματα του Xρόνου ηχούν εκκωφαντικά μέσ' από τους παλμούς του Σύμπαντος. | ||
586 | _aΒραβείο Νόμπελ Λογοτεχνίας 1947. | ||
650 | 4 |
_913217 _aΓερμανική λογοτεχνία _vΝουβέλα |
|
700 | 1 |
_97098 _aΚονδύλης, Φώντας, _d1940-2002 |
|
830 | 0 |
_918779 _a20ος αιώνας (Καστανιώτης) |
|
942 |
_2ddc _cAF _02 |
||
999 |
_c797 _d797 |