000 04196nam a22002777a 4500
001 PLP - 8806
003 PLP
005 20171128171047.0
006 a||||dr|||| 00| 0
007 ta
008 171128t2008 gr ||||d |||| 00| 0 gre d
020 _a978-960-6738-05-0
040 _aPLP
_bgre
_cPLP
_dPLP
_eaacr
041 0 _agre
082 0 4 _a540.071
100 1 _913822
_aΜιχέλης, Σπύρος Ι.
245 1 0 _aΧημεία :
_bγ΄ λυκείου : θετικής κατεύθυνσης /
_cΣπύρος Μιχέλης.
250 _a1η έκδ.
260 _aΑθήνα :
_bΕλληνοεκδοτική,
_c2008.
300 _a740 σ. ;
_c24 εκ.
490 1 _aΕκπαιδευτικά βιβλία για το Λύκειο
520 _aΤο βιβλίο αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό αφενός να υποβοηθήσει το εκπαιδευτικό έργο του συνάδελφου Χημικού αφετέρου να δώσει στο μαθητή της Γ' Λυκείου γνωστικά εφόδια, τα οποία με την καθοδήγηση του καθηγητή του, την απερίσπαστη και μεθοδική μελέτη από μέρους του, θα του παρέχουν τη δυνατότητα να προσπελάσει το ιδιαίτερα απαιτητικό μα συγχρόνως εξαιρετικά ενδιαφέρον μάθημα της Χημείας. Με γνώμονα τα παραπάνω, παρουσιάζουμε ένα επίτομο πληρέστατο βιβλίο, όπου σε αυτό η ανάλυση της θεωρίας, η μεθοδική αντιμετώπιση των θεμάτων, τα σημεία προσοχής, οι επισημάνσεις στα «επικίνδυνα» σημεία, η συλλογιστική πορεία που προσφέρουμε στις λυμένες εφαρμογές και ο μεγάλος αριθμός ασκήσεων - προβλημάτων και διαγωνισμάτων προσφέρουν οργάνωση και σύστημα στη μελέτη του μαθητή, καθώς και επαρκή μέσα, για να αξιολογεί διαρκώς τις γνώσεις του. Στο βιβλίο διαμοιράσαμε όλη την ύλη σε 22 διδακτικές ενότητες (κεφαλαία), οι οποίες περιέχουν: - Αναλυτική θεωρία σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο. - Ερωτήσεις θεωρίας με απάντηση σύμφωνα με το 2ο θέμα των εξετάσεων, οι οποίες καλύπτουν τα «δύσκολα σημεία» των θεμάτων. - Ερωτήσεις θεωρίας για απάντηση, σύμφωνα με το 1ο θέμα των εξετάσεων. - Ερωτήσεις θεωρίας για απάντηση, σύμφωνα με το 2ο θέμα των εξετάσεων. - Υποδειγματική μεθοδολογία για τη λύση των ασκήσεων. - Υποδειγματικά λυμένες ασκήσεις. - Ασκήσεις για λύση σύμφωνα με το 3ο και 4ο θέμα των εξετάσεων, με πρόταση μελέτης για την καλύτερη οργάνωση των ασκήσεων. - Διαγώνισμα με τη δομή των θεμάτων στις γενικές εξετάσεις. Στο τέλος θέσαμε τρεις επαναληπτικές ενότητες και γενικά επαναληπτικά διαγωνίσματα τρίωρης διάρκειας, σύμφωνα με το πνεύμα των εξετάσεων (καθώς η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης), για την ουσιαστική εμπέδωση των όσων ο μαθητής έχει διδαχθεί.
650 4 _913824
_aΧημεία
_xΜελέτη και διδασκαλία (Μέση)
830 0 _916713
_aΕκπαιδευτικά βιβλία για το Λύκειο (Ελληνοεκδοτική)
942 _2ddc
_cKB
999 _c8806
_d8806