000 | 03817nam a22004577a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 8829 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20171204170106.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171204t2010 gr ||||| |||| 00| 0 gre d | ||
020 | _a978-960-9405-64-5 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 0 | _agre | |
082 | 0 | 4 | _a371.9 |
245 | 0 | 0 |
_aΠρώιμη παρέμβαση : _bδιεπιστημονική θέωρηση / _cεπιστημονική επιμέλεια Αικατερίνη Ν. Κορνηλάκη, Μαρία Α. Κυπριωτάκη, Γεώργιος Μανωλίτσης. |
260 |
_aΑθήνα : _bΠεδίο, _c2010. |
||
300 |
_a342 σ. : _bπιν. ; _c27 εκ. |
||
490 | 1 | _aΠροσχολική και Σχολική Παιδαγωγική | |
504 | _aΒιβλιογραφία: σ. 337-342. | ||
520 | _aΗ αξία της διεπιστημονικής προσέγγισης στην πρώιμη παρέμβαση έχει αναδειχθεί τα τελευταία έτη, καθώς συμβάλλει αποφασιστικά στη σφαιρική προσέγγιση των πολυδιάστατων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ένα παιδί με εμπόδια και επιδιώκει τη μεταφορά γνώσης μεταξύ των εμπλεκόμενων επιστημονικών πεδίων με σκοπό την ανάπτυξη των βέλτιστων στρατηγικών παρέμβασης. Στο παρόν βιβλίο ειδικοί επιστήμονες από την Ελλάδα παρουσιάζουν από διάφορα επιστημονικά πεδία σύγχρονες προσεγγίσεις, προγράμματα και εφαρμογές πρώιμης παρέμβασης στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί υπό το πρίσμα της διεπιστημονικής προσέγγισης. Συνεπώς, το βιβλίο αποτελεί ένα χρήσιμο βοήθημα και εργαλείο για τον καθένα, περισσότερο όμως για εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, φοιτητές/φοιτήτριες και γονείς που είναι υποχρεωμένοι να κατανοούν, να προλαβαίνουν και να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. | ||
650 | 4 |
_916739 _aΕιδική εκπαίδευση |
|
650 | 4 |
_916740 _aΠαιδιά με ειδικές ανάγκες _xΕκπαίδευση |
|
650 | 4 |
_916744 _aΠαιδιά με ειδικές ανάγκες _xΟικογενειακές σχέσεις |
|
650 | 4 |
_916741 _aΕιδική αγωγή |
|
650 | 4 |
_916525 _aΝευροεπιστήμη |
|
650 | 4 |
_913033 _aΑυτισμός |
|
650 | 4 |
_916742 _aΑυτισμός στα παιδιά |
|
650 | 4 |
_916743 _aΔυσλεξία |
|
650 | 4 |
_916745 _aΣυμπεριληπτική εκπαίδευση |
|
650 | 4 |
_916746 _aΝηπιαγωγεία |
|
650 | 4 |
_913139 _aΜαθησιακές δυσκολίες |
|
650 | 0 |
_916748 _aΦωνολογικές δυσκολίες |
|
650 | 4 |
_916747 _aΕικαστικές τέχνες _xΕκπαιδευτικά προγράμματα |
|
650 | 4 |
_913248 _aΜουσικοθεραπεία |
|
700 | 1 |
_916749 _aΚορνηλάκη, Αικατερίνη Ν. |
|
700 | 1 |
_916750 _aΚυπριωτάκη, Μαρία Α. |
|
700 | 1 |
_916751 _aΜανωλίτσης, Γεώργιος |
|
830 | 0 |
_916738 _aΠροσχολική και Σχολική Παιδαγωγική (Πεδίο) |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c8829 _d8829 |