000 | 02755nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | PLP - 9546 | ||
003 | PLP | ||
005 | 20230629062936.0 | ||
006 | a||||er|||| 00| 1 | ||
007 | ta | ||
008 | 181231t2005 gr ||||| |||| 00| 1 gre d | ||
020 | _a960-422-325-9 | ||
040 |
_aPLP _bgre _cPLP _dPLP _eaacr |
||
041 | 0 | _agre | |
082 | 0 | 4 | _a889.3 |
100 | 1 |
_918063 _aΠαργινός, Νίκος, _d1971- |
|
245 | 1 | 0 |
_aΚρεμάλα : _bμυθιστόρημα / _cΝίκος Παργινός. |
260 |
_aΑθήνα : _bΆγκυρα, _c2005. |
||
300 |
_a349 σ. ; _c21 εκ. |
||
490 | 1 | _aΕλληνική πεζογραφία | |
520 | _aMπορεί ένα παιδικό παιχνίδι να σε κάνει να γνωρίσεις τον ίδιο σου τον εαυτό; Ένα βιβλίο όπως ένα παιχνίδι κρεμάλας μπορεί να σου ξετυλίξει πολλά, αρκεί ν’ αφήσεις τη φαντασία σου να πετάξει, όπως τα όνειρα που πρέπει να τα ζήσεις με όλη σου την ψυχή για να τα ερμηνεύσεις, όπως η ζωή που τη ζεις και πάλι τη μαθαίνεις, όπως ο θάνατος που πρέπει να τον γευτείς για να τον ορίσεις. Τρία παιδιά γνωρίζουν τον κόσμο μέσα από την αποκαλυπτική ανακάλυψη των ίδιων τους των εαυτών, πάνω στις μονοδιάστατες συστοιχίες ενός σχολικού παιχνιδιού. Ο έρωτας, η φιλία, η ζωή και ο θάνατος ξετυλίγονται στις γραμμές που ορίζουν τη ζωή τους. Ένας πρωταγωνιστής βρίσκει απαντήσεις στα αινίγματα του σήμερα μέσα από τις δοκιμασίες του χθες. Ένας συγγραφέας δημιουργεί γεμίζοντας τα κενά μιας απεριόριστης συστάδας λέξεων, λύνοντας το αίνιγμα του προσωπικού του αγώνα. Χιούμορ, τρέλα, λογική, παράλογα επιχειρήματα, κι ένα παιχνίδι που αποτυπώνεται βαθιά κι ανεξίτηλα, ξεθάβοντας αναμνήσεις και όνειρα. Παιχνίδια κρεμάλας παίζαμε πολλά. Γιατί όχι και ένα ακόμα; Θα το αντέξετε; | ||
650 | 4 |
_aΕλληνική λογοτεχνία _vΜυθιστόρημα _93512 |
|
830 | 0 |
_917250 _aΕλληνική πεζογραφία (Άγκυρα) |
|
942 |
_2ddc _cAF |
||
999 |
_c9546 _d9546 |