MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
02591nam a22003017a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER |
control field |
PLP - 12500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
PLP |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20210412091402.0 |
006 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--ADDITIONAL MATERIAL CHARACTERISTICS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
a||||er|||| 00| 0 |
007 - PHYSICAL DESCRIPTION FIXED FIELD--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
ta |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
210406t1999 gr ||||e |||| 00| 0 gre d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
International Standard Book Number |
960-375-027-1 |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Original cataloging agency |
PLP |
Language of cataloging |
gre |
Transcribing agency |
PLP |
Modifying agency |
PLP |
Description conventions |
aacr |
041 0# - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
gre |
082 04 - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Classification number |
370.9495 |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Μπαγάκης, Γιώργος |
9 (RLIN) |
21907 |
245 10 - TITLE STATEMENT |
Title |
Εκπαιδευτικές αλλαγές, προγράμματα κινητικότητας και κοινοτικό πλαίσιο στήριξης / |
Statement of responsibility, etc |
Γιώργος Μπαγάκης. |
250 ## - EDITION STATEMENT |
Edition statement |
1η έκδ. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Place of publication, distribution, etc |
Αθήνα : |
Name of publisher, distributor, etc |
Μεταίχμιο ; |
-- |
Έκφραση, |
Date of publication, distribution, etc |
1999. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
157 σ. ; |
Dimensions |
21 εκ. |
490 1# - SERIES STATEMENT |
Series statement |
Εκπαιδευτική βιβλιοθήκη |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc |
Βιβλιογραφία: σ. 155-157 |
520 ## - SUMMARY, ETC. |
Summary, etc |
Στο βιβλίο αυτό γίνεται προσπάθεια να προαχθεί η εκπαιδευτική συζήτηση για κρίσιμα και επίκαιρα θέματα της ελληνικής εκπαίδευσης. Συζητείται, λοιπόν, η αξιοποίηση των πρωτόγνωρων πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης και ιδιαίτερα τα Προγράμματα Κινητικότητας, που αποτελούν τα πιο μαζικά προγράμματα του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, καθώς και ο τρόπος που γίνονται οι εκπαιδευτικές αλλαγές: ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην επιμόρφωση, την αξιολόγηση, την έρευνα που κάνουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και στην καινοτομία. Η ενασχόληση της εκπαιδευτικής κοινότητας και με τους τρεις αυτούς βασικούς τομείς είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη, παρόλο που διανοίγονται τελευταία - αλλά αξιοποιούνται ελάχιστα, αν δεν εκφυλίζονται - τεράστιες δυνατότητες δημιουργίας υποδομών στην ελληνική εκπαίδευση. |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
237 |
Topical term or geographic name as entry element |
Εκπαίδευση |
Geographic subdivision |
Ελλάδα |
650 #4 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
9 (RLIN) |
21909 |
Topical term or geographic name as entry element |
Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις |
Geographic subdivision |
Ελλάδα |
830 #4 - SERIES ADDED ENTRY--UNIFORM TITLE |
9 (RLIN) |
21908 |
Uniform title |
Εκπαιδευτική βιβλιοθήκη (Μεταίχμιο) |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Βιβλίο |